Medlem af tandlægeforeningen   Online booking   Mere end 35 års erfaring​

Paradentosebehandling, der er grundig og smertefri

Hos Tandlægerne Gitte & Niels Bruun tilbyder vi grundig og smertefri paradentosebehandling. Søger du en ny tandlæge i København V eller på Frederiksberg, er vi en erfaren tandklinik, der lægger vægt på nære og tryghedsskabende relationer.

Det skal være behageligt at komme på vores klinik, hvor vores dygtige tandlæger tager sig godt af dig. Har du paradentose, er det om at få gjort noget ved problemet, før det bliver værre. Paradentose er faktisk en kronisk betændelsestilstand i tandkødet, som får kæbeknoglen til at trække sig tilbage. Det er derfor essentielt for dine tænders sundhed, at du får udført omhyggelig paradentosebehandling, for at kunne bremse udviklingen.

Effektiv paradentosebehandling holder paradentosen hen

Da paradentose ikke kan fjernes eller helbredes, er det vigtigt at opdage det i tide og få gjort noget ved det. En effektiv paradentosebehandling kan holde paradentosen hen, men aldrig blive den helt kvit. En grundig rensning virker forebyggende mod nye udbrud, og du får selv grundig instruktion i, hvordan og hvorledes du selv kan udføre din tandpleje optimalt.

Det er særligt rygere over 40 år, som er særligt udsat for paradentoseangreb, men undersøgelser viser også, at det er en arvelig tandsygdom. Har du mistanke om paradentose, bør du straks rette henvendelse til os, så vi kan se nærmere på det.

Opdag din tandsygdom før det er for sent

Paradentose starter med at være en ganske almindelig tandkødsbetændelse, men udvikler sig til den skadelige paradentose, efterhånden som tandkødet bliver slapt. Dette medvirker til, at tandsten trænger dybere ned i knoglen, som altså trækker sig tilbage.

Det sker gradvist og ganske langsomt, hvorfor du har god tid til at få gjort noget ved det. En paradentosebehandling skal indledes med det samme, at du oplever langvarig tandkødsbetændelse, så der kan sættes en stopper for det i tide.

Vi anbefaler, at du vælger den sikre side og tager kontakt til os, hvis du er det mindste i tvivl. Ring for tidsbestilling på telefon 33 24 79 33 eller skriv til vores e-mail mail@tandlaegerne-bruun.dk.

Book en tid nu

Tandlægerne Gitte og Niels Bruun ApS

Vesterbrogade 37, 2., 1620 København V

E-mail: mail@tandlaegerne-bruun.dk

Mandag​

Tirsdag

Onsdag

08:00 - 18.00​

Torsdag

Fredag

08:00 - 13.00​

Vi er Medlem af

​Afbud meddeles senest hverdagen før aftalt tid. Udeblivelse uden rettidigt afbud koster iflg. overenskomst 263 kr. ved op til 30 min. afsat, 511 kr. ved op til 45 min. afsat og 759 kr. ved mere end 45 min. afsat.